Accenture and Blue Prism Team to Provide Robotic Process Automation to Help Clients Accelerate Business Results, Improve Employee and Customer Experience – BusinessWire

“RPA has changed the way we structure and allocate work, allowing us to focus on improvement initiatives,” said Kristian Kjernsmo, managing director, Circle K Business Centre at Circle K Europe. “By automating routine tasks, we allow our skilled employees to focus on the more interesting and challenging parts of their jobs, which has the dual benefit of satisfied employees and improved customer experience. Accenture has been with us from the beginning, helping us in the exploratory phases of RPA right through to the implementation.”

Veja mais em: http://www.businesswire.com/news/home/20170105005231/en/Accenture-Blue-Prism-Team-Provide-Robotic-Process

Anúncios

Deixe um comentário

Preencha os seus dados abaixo ou clique em um ícone para log in:

Logotipo do WordPress.com

Você está comentando utilizando sua conta WordPress.com. Sair /  Alterar )

Foto do Google+

Você está comentando utilizando sua conta Google+. Sair /  Alterar )

Imagem do Twitter

Você está comentando utilizando sua conta Twitter. Sair /  Alterar )

Foto do Facebook

Você está comentando utilizando sua conta Facebook. Sair /  Alterar )

Conectando a %s